Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ja na spamy taky neoodepisuju.  kdyz jsou od znamych.

0 0
možnosti

Lidé Vám nedali lajky, jsou neochotní. Nenapadlo Vás někdy, že těchto hloupých soutěží je tolik, že tím lidi vysloveně otrávíte?

4 0
možnosti
Foto

A napadlo Vás, že toto byl pouze začátek mé úvahy o tom všem? Vlastně to začalo nešťastnou náhodou s NB, nebo ne... Ještě dál, rakovinou.

Nikoho nenutím, jen jsem prosila. Já se snažím pomoct všem, kdo žádají. Je to to nejmenší, co můžu udělat. Hezký večer :)

0 0
možnosti
Foto

;-) A seženeš, taťko? Jde o soutěž, dravost, to ve svém věku v sobě ještě mám. Kupovala jsem NB... Za peníze. A nebylo to o nic lehčí ;-D

1 0
možnosti
Foto

:) Seženu, dcerko, no problém...dobře víš, že nekecám :))

0 0
možnosti
Foto

A není jednodušší si ty lístky koupit?:)

5 0
možnosti

A28d39a59m 35K11a69r84a40b29a

25. 8. 2015 20:59

jojo, bylo, ale prý jen když to zaplatíte :-) Nevím co autorka sleduje. Osobně pomáhám "kde chci" a nebo "kde to považuji za vhodné". Protože pomáhat všude "kde můžu" je blbost. Bezhlavé pomáhání nutně vždy a všude vede ve zneužívání a jen blb se nechá vysávat každým všude při každé příležitosti.

4 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3018x
Zajímám se o kulturní dění a novinařinu, což bych ráda v tomto blogu spojila... Snad se Vám moje články líbí a budou líbit :) Moje záliby jsou: literatura, divadlo, hudba, historie, smích, procházky, jídlo a spousta jiného. Všechny články z blogu.idnes.cz a prostor ke konverzaci je na https://www.facebook.com/vaseVeronika Těším se na Vás :) a děkuji za přízeň

Seznam rubrik