Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Farmář našel ženu - pozadí reality show

Před rokem byl jeden muž a jedna žena, dnes jsou jeden pár. Farmář Pavel našel svoji panenku Sašu a jeho život se změnil víc, než si jen mohl snít. A jejich první velký společný sen se naplní již brzy, kdy se stanou manželé. Pavel, který v medailonku pořadu působil jako silný bohém, je nyní upravený, zcela vyrovnaný, klidný a šťastně zamilovaný muž. Saša našla partnera, který je jí oporou, má pochopení a místo v srdci i pro její děti – Kačenku a Milánka.  Názory lidí na reality show jsou rozdílné, většinou se při vyslovení téměř jakékoli reality show všichni tlučou do čela, ale pokud to berou účastníci jako legraci, užívají si to a jako bonus najdou v takové soutěži lásku – proč ne?  A jaké je pozadí reality show? Na to jsem se zeptala "vítězného páru" Pavla a Alexandry.

Pavle, co Tě opravdu vedlo k tomu, aby ses přihlásil do pořadu?

Oslovila mne produkce a já s natáčením souhlasil, chtěl jsem najít panenku, což se mi splnilo.

Dům, který byl v pořadu, působil dojmem chýše rockového bohéma, na konci společného týdne se Sašou a část s Lídou z něj byl vcelku pěkný domek a v posledním díle jsi dokonce bydlel úplně jinak. Jak to tedy bylo a je?

Já chtěl už od začátku, aby to mělo nějaký vývoj. Což se povedlo, řekl bych, dokonale. Protože jsem se v době natáčení rozváděl, bydlel jsem na vejminku. Vypadalo to tam hrozně, uznávám. Saša s Lidy mi pomohly zkulturnit kuchyni, to bylo fajn. Alespoň se ukázalo, že jsou to holky do nepohody a práce se nebojí. Poslední díl už byl natočen v novém stavení, ve kterém budujeme se Sašou společné bydlení, domek se rekonstruuje, tak je to tam teď jak na staveništi.

Saša byla od počátku Tvojí favoritkou, čím Tě nejvíce zaujala? A jaké bylo seznámení s jejími dětmi?

Ano byla, ona to ale nevěděla, já se jen díval…  Seznámení proběhlo v pohodě, Alexík má úžasný díťata :-)

Společný víkend jste trávili na Safari ve Dvoře Králové. I přes obrazovky bylo vidět, že se Saša přesně trefila do Tvého snu, dá-li se to tak nazvat. Čím a kdy Tě Saša úplně nejvíce potěšila?

Ano, trefila se přesně do mého snu, čímž mě hodně potěšila, bylo to super. ZOO znám moc dobře, jezdím tam každý rok už od dětství. Ale o setkáním s dcerou Josefa Vágnera, kterého moc uznávám a obdivuji za to, co dokázal, se mi ani nezdálo.

Saša Tě naučila brzy vstávat a spoustu jiného, čím se nyní živíš?

Když je potřeba, vstávám brzy, ale taky si rád přispím, ale to asi všichni. Teď si ale nějaké vyspávání nemohu dovolit, protože už máme tolik zvířat, že je potřeba kolem nich pořád běhat.

Nepříjemný zážitek, nepříjemné téma, co zubař, jak jste daleko?

K zubaři jsem nikdy nechodil rád, ale vím, že je to potřeba. Teď jezdím na kliniku do Prahy, která se mne ujala, a protože stav mých zubů není nejhorší tak do půl roka je díky nim budu mít v pořádku.

Sašo, co byl ten skutečný moment, kdy jsi vzala papír, tužku a „svému“ farmáři jsi napsala?

Mám rodiče farmáře a jsou mi obrovským příkladem.  Obdivuji, jak je práce na farmě spojuje a jak se doplňují. Takže impulsem byli oni. A proč zrovna Pavel? Pavel mne zaujal očima a jeho touhou budovat.

Jaké byly Tvoje pocity bezprostředně po příjezdu na farmu a jaké jsou Tvoje pocity, když k Pavlovi přijedeš teď, když žije v novém domečku, který budujete jako svoje hnízdečko lásky?

Po příjezd na Pavlovu farmu jsem byla rozčarovaná. I když jsem od Pavla dopředu věděla, že žije v jakémsi provizoriu kvůli rozvodovému řízení (farma má dvě části a v té druhé bydlela manželka s dětmi), přesto jsem si to představovala jinak, lépe.

V novém domečku je to o hodně lepší, je mi tam hezky, když jsem tam s Pavlem. Důležité je, že budujeme spolu a podle našich představ. Je to běh na dlouhou trať, ale baví nás to. Domeček byl několik let neobývaný a vyžaduje rekonstrukci. Do 14 dnů od přestěhování Pavla se zvířaty jsme zprovoznili obývák a kuchyň, aby to bylo obyvatelné a abych tam s dětmi mohla jezdit na víkendy. Bylo to hodně práce, pracovali jsme s Pavlem od rána do večera, oba jsme byli na pokraji zhroucení, jen abychom jsme se mohli při natáčení posledního dílu farmáře, alespoň něčím pochlubit.  Koupelna a druhý pokoj zůstaly v původním stavu, ty už jsme nestihli. Teď jsme aktuálně propojili obývák s kuchyní a postavili příčku v pokoji a udělali chodbičku do koupelny, aby se do ní nechodilo přes dětský pokoj. Hodně nám pomohli kamarádi, protože spoustu prací neumíme a musíme se ještě hodně věcí naučit.  Domeček si hlavně rekonstruujeme podle našich představ a doufám, že tam budeme všichni šťastný.


Je o Tobě známo, že se věnuješ tanci, přesněji orientálnímu tanci, kde Tě můžeme třeba vidět?

Tančím už deset let a snažím se neustále v tanci vzdělávat u předních českých orientálních tanečnic, např. Eglal, Badriyah Kateřina Krejčová a další, já vyučuji v Berouně. Tanec je pro mne velký relax a radost z pohybu. Tancem se snažím přinášet radost i ostatním, a tak spolu s kamarádkami a naší taneční skupinou Saphire pořádáme benefice třeba pro děti z Afriky nebo autistické děti, anebo se účastníme benefic jiných tanečnic.

Nedá mi to, abych se vás obou nezeptala, co Lída, jste s ní v kontaktu, našla i ona svoje štěstí?

A: Já jsem s Lidy v kontaktu, píšeme si na FB a doufám, že se brzy uvidíme na nějakém farmářském srazu anebo se povede, že přijede za námi nebo my za ní.

P: Nejsem.

Je něco, čeho litujete, co se týče této reality show?

A: Myslím, že nelituji ničeho, poznala jsem hodného muže, s kterým máme společné sny a společné touhy, splnil se mi sen vybudovat, resp. nyní budovat s ním farmu podle našich představ. Natáčení mi dalo spoustu zkušeností, zážitků a nových přátelství, Jediné co mě mrzí, že jsem poznala kolik zloby a závisti,  nebo odsuzování je v lidech, když jste jiní, když se nechováte podle přesných společenských norem a vzorců. Někdy jsem měla pocit, že méně hezké lidi je nejlepší zavřít někam, kde se na ně nemusí nikdo koukat. Pokud se zachováte jinak, než by někdo očekával, je to předmětem sáhodlouhých diskuzí. Chápu ale, že lidi hodnotí to, co vidí v TV. Pro mne je ale důležité to, co víme my s Pavlem.

P: Souhlasím s Alexíkem, lituji maximálně poznání, že lidi soudí podle vzhledu, ale jinak jsem si natáčení užil.

Na kdy máte stanovené datum svatby? Bude ve velkém a hlavně rockerském stylu, nebo naopak bude ve stylu Sašiných tanců?

A: Na kdy? No původně 16.6 2016? Já nevím:-) Prostě, až přijde ten správný čas tak se vezmeme. A v jakém stylu? No v takovém jaký se nám bude líbit oběma, takže gotika?

P: Původně ano, pak začal někdo řešit, že jsou tam tři šestky, a to mě znechutilo, takže datum i svatba je ve hvězdách :-)

Pavel toužil po pumě, hodláte si ji pořídit?

A: Musím uznat, že puma je krásná šelma, a nedivím se, že se Pavlovi líbí. Za mne je to ne, Pavel ví proč.

P: Kdo ví, puma se mi moc líbí, ale vím, že to je šelma, a jelikož Alexík má děti tak zůstane asi u snu. Je to jako když někdo sní o Rolls-Royce :-)

Každopádně bych se chtěl chovu „exotických“ zvířat věnovat. Na statku již jsou husice rezavé a uvidíme, co za další "exoty" přibude.

Původní dům vypadal opravdu jak chatrč z pohádky, fotky, které proběhly internetem, vyděsily snad všechny a spousta lidí usuzuje jen podle nich. Kdy ty fotky byly foceny a jak to u Vás vypadá teď?

A: Chápu, že lidi usuzují jen z toho, co vidí a co si přečtou v bulváru. Nedivím se, že to co viděli, je vyděsilo, ale já vím, jak vypadá původní dům celý, taky vím, že jsou farmy, kde to vypadá o hodně hůř, ale taky o hodně lépe. A protože pro mne není důležité to, co bylo, ale hlavní je to, co je teď. A teď to u nás vypadá jako při rekonstrukci, předěláváme to v domě tak, aby byly obyvatelné obě místnosti, aby se dalo chodit do koupelny chodbičkou, ne přes pokoj. Koupelna je potřeba zrekonstruovat. Fotky, které lidi viděli z nového domu, byly nafoceny 14 dní po nastěhování Pavla do domu. Dům byl neobývaný a Pavel se stěhoval narychlo kvůli rozvodu a taky nám chtěl být už konečně blíž. Do toho všeho přišlo natáčení. Nejsme kouzelníci a za sebe si myslím, že za 14 dní jsme udělali hodně práce oproti původnímu stavu, ale ten původní stav nikdo neviděl.

P: Fotky v bulváru jsou jen fotky a nikdo neví, jak vypadal celý statek, u natáčení nebyl žádný „novinář“. S manželkou jsem si nerozuměl, rozváděli jsme se a nemohli jsme být spolu v jednom bytě, tak jsem se odstěhoval do vejminku. Nechal jsem ji bydlet v půlce kde je byt tři plus jedna, přece bych ji nevyhnal s dětmi do vejminku.

Děkuji Vám oběma za Váš čas a rozhovor a přeji mnoho úspěchů, lásky a farmu podle svých představ.

P: Děkujeme Tobě za čas, společnosti Vianostra a TV Prima. Také moc děkujeme všem našim fanouškům i těm, co nás kritizují, za to že jsou a posouvají nás tak dál.

Autor: Veronika Laura Boháčková | pondělí 19.5.2014 11:59 | karma článku: 22,81 | přečteno: 6263x
  • Další články autora

Veronika Laura Boháčková

O vševědoucnosti

O tom, že je celkově ne zrovna veselá doba, se asi nemusíme bavit. Já osobně ale začínám mít pocit, že mnohem horší než všechny ty zákazy, příkazy, co se mění každou minutou, je více alarmující chování lidí vůči sobě navzájem.

3.3.2021 v 16:07 | Karma: 21,08 | Přečteno: 529x | Společnost

Veronika Laura Boháčková

Měnící se prirority v čase

Kdo z nás neměl nějaké sny v dětství? A kolik z nich se staly skutečnosti? Každý jsme měli představy o životě a realita dneška je úplně jiná.

7.2.2017 v 21:36 | Karma: 22,62 | Přečteno: 736x | Osobní

Veronika Laura Boháčková

(nejen) o Vánocích

Rok se s rokem sešel a za pět dní je tu Štědrý den. Vánoce. Svátky klidu, lásky a chvil s rodinou. Nebo ne?

19.12.2016 v 18:45 | Karma: 16,04 | Přečteno: 475x | Ostatní

Veronika Laura Boháčková

Někdy člověk potřebuje podporu. Je to přirozené?

Každý se někdy dostal do situace, kdy neviděl slunce a sváděl to na mraky. A přitom stačil někdo, kdo tím prstem ukázal, kterým směrem se dívat...

2.12.2016 v 20:06 | Karma: 17,32 | Přečteno: 554x | Ostatní

Veronika Laura Boháčková

Prostá lehkost bytí - recept na štěstí

Hledáme štěstí, radost, důvod k úsměvu, ale často jej nenacházíme, přitom štěstí je blíž, než bychom si mohli myslet.

5.6.2016 v 13:41 | Karma: 22,39 | Přečteno: 920x | Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině, píše Kommersant

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3018x
Zajímám se o kulturní dění a novinařinu, což bych ráda v tomto blogu spojila... Snad se Vám moje články líbí a budou líbit :) Moje záliby jsou: literatura, divadlo, hudba, historie, smích, procházky, jídlo a spousta jiného. Všechny články z blogu.idnes.cz a prostor ke konverzaci je na https://www.facebook.com/vaseVeronika Těším se na Vás :) a děkuji za přízeň

Seznam rubrik